Klacht: geen geld ontvangen !

op 26 september 2017 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

29 april iets besteld. na 3 weken geannuleerd omdat ik bericht kreeg dat het pas 24 juni geleverd zou worden ipv het 10 dagen termijn van mijn pre-order wat mij te lang duurde. 4 juni na nog een mailtje bericht van annulering ontvangen en dat het geld binnen 10 werkdagen op mijn rekening stond. 3 weken later nog niks weer gemaild en via hun whatsapp een bericht gestuurd. aantal dagen later kreeg ik weer bericht dat t geld er nu binnen 5 a 7 dagen opstond. na 2 weken nog steeds niks en maar weer een email, whatsapp bericht en facebook bericht gestuurd dat mijn geld er nog niet opstond. hierop kreeg ik als antwoord of ik de afgelopen 2 weken iets ontvangen had onder de naam van SISOW. mijn antwoord hierop was nee anders zou ik geen bericht meer sturen. een aantal weken later kreeg ik weer reactie emt de vraag of ik de afgelopen 4 weken iets ontvangen had. mijn antwoord hierop was weer nee. toen kreeg ik weer niks terug, toen heb ik een facebook bericht gestuurd waarop binnen een paar uur gereageerd werd dat ze mij een email zouden sturen. dag erna had ik een email met dat het nog niet verwerkt was maar ze het een werking ging zetten en een aantal minuten erna kreeg ik een mailtje dat het er binnen 7 dagen opstond dit was 11 september. ik heb bij de politie aangiften gedaan maar zij kunnen mij niet helpen en hiervoor moet ik naar de rechtsbijstand. als dit niet opgelost wordt binnen 1 week ga ik met mijn advocaat naar de rechtsbijstand voor deze civiele zaak. het is inmiddels alweer 26 september en ik wordt er helemaal gek van. IK WIL MIJN GELD TERUGGG!

niet meer , ik wil gewoon mijn geld terug. dit kost mij alleen maar energie en tijd om mijn geld terug te krijgen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mode-Statements over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Mode-Statements in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mode-Statements een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mode-Statements

Heeft op 26 september 2017 om 15:38 geantwoord