Klacht: Geen gehoor van SIMPEL

op 06 juni 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Al een jaar lang zoek ik al contact met simpel, die mij met kosten opzadeld waar niets van klopt. Mijn abonnement was al opgezegd en opeens kreeg ik een hele rekening voor geschoteld, herinneringskosten, kosten voor opzeggen van abonnement ect.
Ik heb meteen contact gezocht en het contact was vanaf dag 1 heel wazig. Zij konden niets voor mij betekenen dan moest ik bij directpay zijn, waar ze alles onder hadden gebracht. Uiteraard kan dit bedrijf helemaal niets voor mij doen omdat simpel de opdrachtgever is.
Ik wordt opgezadeld met kosten die niet kloppen, ze zeggen dat ik mijn nummer nog steeds gebruik…. Heel raar aangezien ik al bijna twee jaar een nieuwe heb! Dan krijg je terug dat ze er achteraan gaan dat ze nog mijn nummer nodig hadden ect. Alles gestuurd en weer hoor ik helemaal niets, zo blijft het gaan en moet ik nu elke maand betalen voor hun fouten simpel houdt zich doodstil….

Abonnement gegevens kloppen niet helemaal ik weet niet precies meer wat het was dit is al zolang geleden

Dat simpel mij het volledige bedrag vergoed en de rest op zich neemt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 06 juni 2017 om 16:09 geantwoord

Beste Jacolien1987,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Wat vervelend om te lezen, dat u problemen ervaart.

Ik heb uw klantgegevens gecontroleerd, deze heeft u bij het plaatsen van het bericht achtergelaten, en ik zie dat uw abonnement is gestart op 24 juni 2015 en beëindigd op 28 juli 2016.

Uw abonnement had een contractduur van 24 maanden en is beëindigd vanwege het uitblijven van betalingen.

Tevens zie ik dat er meerdere contactmomenten hebben plaatsgevonden met de klantenservice, waarin bovenstaande is gemeld.

Ook is u tijdens deze contactmomenten medegedeeld, dat er verbruik is geregistreerd.

Zodra de betalingen uitblijven en het abonnement is beëindigd, draagt Simpel de financiële administratie over aan het incassobureau.

Simpel kan vanaf dat moment in deze niets voor u betekenen.

Jennifer

Simpel

Heeft op 17 augustus 2017 om 08:26 geantwoord

Het klopt gewoonweg niet! Absoluut niet de waarheid. Waardeloos bedrijf!

Alle klachten die gemeld zijn door Jacolien1987