Klacht: Geen gehoor na 6 contactpogingen

op 02 oktober 2017 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Ik heb meer dan een maand geleden van een inwoner op mijn oude woonadres te horen gekregen dat er een brief voor mij aangekomen is van Vesting Finance, kan gebeuren natuurlijk. Ik heb daarna contact opgenomen met Vesting Finance via de telefoon, waarop mij verteld is dat het geheel opnieuw opgestuurd zou worden naar mijn nieuwe woonadres dat ik toen ook heb opgegeven.

Na een paar uur ontving ik dan de factuur van het bedrijf dat Vesting Finance ingezet heeft en die ik vergeten ben te betalen, maar geen verdere informatie van Vesting Finance zelf over hoe ik dit af kan handelen. Ik heb de originele brief van Vesting finance dus niet. Nadat er na een aantal dagen geen post gekomen is heb ik per email gereageerd op de mail van hun. Met de vraag wat het totaalbedrag is en waar ik dit naartoe mag overmaken met wat voor referentie en wat de betaaltermijn is. Dit was op 14 September, hier heb ik meer dan een week niks op gehoord, waarna ik een mailpoging 2 gewaagd heb. Na ook daar geen reactie op te krijgen heb ik overdag geprobeerd te bellen naar het telefoonnummer in de email, met als resultaat dat er geen gehoor was. Ik heb daarna mijn bevindingen en uitleg en hele mail geschiedenis nog doorgestuurd naar hun info adres. Ook daar hoor ik sinds meerdere dagen niks op terug.
Ik vind het een beetje nare situatie want ik sta uiteraard ook niet op een deurwaarder te wachten maar weet ik ook niet wat er nu waarheen betaald moet worden.

Als vesting finance eindelijk reageert

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht devilmastah

2 maanden geleden - Dank, ben benieuwd wat er terug komt

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 10 oktober 2017 om 14:11 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door devilmastah