Klacht: Geen gehoor

op 10 oktober 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Sinds de dag dat ik brief kreeg van de deurwaarder, heb ik diezelfde dag een brief gestuurd naar ze. Nooit wat op teruggekregen. Ik heb daarom ook veel gebeld naar ze en moet wel een halfuur wachten. Ineens werd de haak erop gegooid. Ik lees dat ik niet de enige ben met klachten over dit bedrijf. Ik vind het jammer dat ze geen gehoor geven hieraan, terwijl ik graag dit opgelost wou hebben. Uiteindelijk heb ik vandaag het gehele bedrag naar ze overgemaakt en de zitting is morgen al. Ondanks geen gehoor etc maar wel het hebben betaald, hoop ik uiteraard dat het hiermee opgelost is en ik niet naar de zitting hoef. De reden dat ik het nu pas betaal is omdat ik het geld, helaas niet eerder had. Ik vind het een kwalijke zaak dat er nooit gehoor aan is gegeven.

Als ik wat van ze hoor en dat ik wil zeggen dat ik het volledig heb betaald, net een dag voor de zitting. Dat ik ze destijds gebeld heb, was voor een betalingsregeling, uiteindelijk toch alles met moeite betaald.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 12 oktober 2017 om 13:31 geantwoord