Klacht: Geen gehoor

op 19 juli 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Ik heb van het bedrijf Webcasso een incasso van iets meer dan €1000 gekregen. Ik heb een mail gestuurd met de vraag of ik een regeling mag treffen aangezien geen enkele 23-jarige dat geld kan ophoesten. Vervolgens een bericht ontvangen dat de mail in goede orde is ontvangen, en ik, ivm met de drukte, misschien ietsje langer op een respons moet wachten. Deze heb ik niet gehad, wel een tweede brief (16 dagen na mijn mail) met nog een verzoek om betaling. Hier heb ik om gemaild en het enige wat ik kreeg is een duidelijk automatisch gegenereerde mail en het antwoord dat in dit stadium geen regeling getroffen kan worden. Dit 16 dagen na mijn mail.
Wat ik hier op klacht.nl zie over Webcasso komt erg overeen met hoe ik behandeld wordt. Absurd! Nog nooit zo’n slecht aangeschreven (blijkbaar) incassobureau meegemaakt. Ik hoop dat jullie iets met deze klacht doen en ik snap absoluut niet dat jullie na voorgaande klachten niet wat veranderingen hebben aangebracht aan jullie handelen.

Mvg,

Dewi

Wanneer er een regeling wordt getroffen die schappelijk is voor beide kanten.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 20 juli 2017 om 17:21 geantwoord