Klacht: Geen gehoor

op 13 mei 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Normaal gaat alles naar wens. Vaak klopt de site met track and trace niet: dan staat er op weg naar sorteercentrum en dan een dag niks!
Ik heb gereageerd op twitter, normaal geeft men antwoord nu helemaal niks, geen reactie of vraag.

Gewenste Oplossing:

Tevreden met normale communicatie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Hidde Nota

10 maanden geleden - Toch nog bericht gekregen op 2 mei. Nu op 3 mei een statusverandering, aangekomen en op weg naar lokaal distributiecentrum. Beter aangeven dat er vertraging is! Van 27 april naar 3 mei is wat lang. Bericht van mijzelf! Bericht van dhl op twitter.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

8 maanden geleden - Beste heer/mevrouw, Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze per 4 juli sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag voor 4 juli uw reactie. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag. Met vriendelijke groet, Raffaele namens het webcare team van DHL Parcel

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 juli 2016 om 12:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,
Wij hebben geen reactie meer van u mogen ontvangen. We gaan er vanuit dat deze klacht inmiddels dan al is afgehandeld of langs een andere weg voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij deze de klacht hier op de website.
Met vriendelijke groet,
Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Hidde Nota