Klacht: Geen gehoor

op 13 mei 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Normaal gaat alles naar wens. Vaak klopt de site met track and trace niet: dan staat er op weg naar sorteercentrum en dan een dag niks!
Ik heb gereageerd op twitter, normaal geeft men antwoord nu helemaal niks, geen reactie of vraag.

Tevreden met normale communicatie.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Hidde Nota

10 maanden geleden - Toch nog bericht gekregen op 2 mei. Nu op 3 mei een statusverandering, aangekomen en op weg naar lokaal distributiecentrum. Beter aangeven dat er vertraging is! Van 27 april naar 3 mei is wat lang. Bericht van mijzelf! Bericht van dhl op twitter.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

8 maanden geleden - Beste heer/mevrouw, Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze per 4 juli sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag voor 4 juli uw reactie. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag. Met vriendelijke groet, Raffaele namens het webcare team van DHL Parcel

DHL

Heeft op 12 juli 2016 om 12:41 geantwoord

Goedendag,
Wij hebben geen reactie meer van u mogen ontvangen. We gaan er vanuit dat deze klacht inmiddels dan al is afgehandeld of langs een andere weg voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij deze de klacht hier op de website.
Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Hidde Nota