Klacht: geen gebruik gemaakt van huurstunt. toch rekening

op 03 juni 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Sinds een half jaar krijg ik rekeningen van huurstunt/Billink gericht aan mijn adres maar aan een zekere T vdp. Dit is nederland geen naam. Ik weet ook niet waar het vandaan komt. Geen enkele link of dienst afgenomen bij huurstunt/billink. Na telefonisch contact (ze toonden alle begrip) was de zaak opgelost. Tenminste dat dacht ik. Na een tijdje een brief van een incassobureau. CIB. Ook deze mensen vol begrip en ik zou er niets meer van horen. Ijdele hoop Vaak gebeld en iedere keer zou ik geen brieven meer ontvangen. Krijg er nu zelfs 2 in een keer. Bedrag dat startte als ¢19,95 is opgelopen tot ¢600 +kosten deurwaarder +aanmelding bij BKR. Ik heb al wel 20 keer naar dat cib gestuurd.en iedere keer zeggen ze of dat ik er niets meer van zal horen maar meestal dat ze het niet kunnen stoppen omdat deze brieven automatisch worden verstuurd en dat alleen billink dit kan stopzetten. advies van incassobureau:niet meer bellen en brieven verscheuren. Maar het worden er steeds meer.Billink is echter niet te bereiken via de normale weg. Misschien alleen via dat dure 0900 nummer, mar ik vertik het om daar nogmaal naartoe te bellen. De eerste keer had ik al bijna 10 euro aan belkosten met geen enkel resultaat als gevolg. Heb weer gebeld met incassobureau, maar die kunnen blijkbaar billink ook niet bewegen tot stopzetting van de incasso opdrachten. Ik overweeg verdere stappen te ondernemen tegen deze illustere firma,s. Wat kan ik het best doen? Het dossiernummer is 90151417. Ik vraag me echter wel af of iemand hier iets aan heeft, want ik begin steeds meer te geloven in oplichting ipv een solide bedrijf.
Afz. Theo Waijers Geffen

ik ben pas tevreden als ik van deze firma en incassobureau niets meer hoor en ze me melden dat alles een misverstand is en de aamelding bij Cib verscheurd is. Niet dat ik het nodig heb bij dat cib, maar ik sta niet graag als wanbetaler te boek.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurstunt.nl nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 09 juni 2016 om 12:29 geantwoord

De volgende e-mail hebben wij gestuurd naar de heer Waijers. Het blijkt dat het adres van de heer Waijers is misbruikt door een derde persoon tijdens de registratie van een account. Dit adres hebben wij verwijderd uit ons systeem en we hebben de aanvrager hierover benaderd.

\"Geachte heer Waijers,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft brieven te ontvangen op naam van T. vdp op uw adres. Hierover heeft u meerdere malen gebeld naar onze betaalpartners, het CIB en Billink. Tot op heden heeft u ons, Huurstunt, nimmer geïnformeerd. Desondanks heeft u ervoor gekozen om zomaar een klacht online te plaatsen. We zien er op toe dat u deze zo spoedig mogelijk verwijdert.

Het lijkt erop dat uw adres is gebruikt bij de aanvraag van een Premium Account bij Huurstunt. Om u van dienst te zijn zullen we uw adres uit ons systeem halen. Hierdoor ontvangt u geen brieven meer van onze betaalpartners.

Ik ga er vanuit dat u de klacht spoedig zult verwijderen van Klacht.nl en dat ik u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

A. Jansen
Huurstunt.nl

e: info@huurstunt.nl
w: https://www.huurstunt.nl (https://www.huurstunt.nl/)\"

Alle klachten die gemeld zijn door theo waijers