Klacht: Geen garantie

op 06 november 2017 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb van de zomer een brik aangeschaft bij Hans Anders. Toen ik de bril kwam ophalen, had de verkoopster gelijk mijn bril uit het ‘systeem’ gehaald, terwijl ik nog garantie wou. Toen ik dit vertelde toen ze de bril overhandigde, zei ze dat dit niet kon omdat ze de bril al uit een systeem had gehaald. Nu heb ik geen garantie op mijn bril, maar merk ik wel dat mijn sterkte die ik had gemeten bij hans anders niet kloppen. Ik wil graag nieuwe glazen maar ik heb geen garantie door een fout wat niet mijn schuld was.

Gewenste Oplossing:

Als ik nieuwe glazen kan krijgen die worden verzekerd / vergoed

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 06 november 2017 om 09:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door