Klacht: Geen foto’s

op 31 januari 2014 over 1Piece.nl in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

Groupon aanbieding
150 foto afdrukken voor €7,50 (+€4,95 verzend kosten). Van het bedrijf 1piece.nl
Deze bonGroupon besteld tevens eind oktober de 150 foto’s doorgezonden naar 1piece om te laten afdrukken. De site geeft aan dat er binnen 7 dagen geleverd word. 29 november maar eens gaan mailen waar mijn bestelling blijft. de reactie. Vanwege de drukte kan men niet leveren binnen 7 werkdagen en als sorry een goedmakertje een gratis foto boekje (maar wel de verzendkosten zelf betalen) .21 dec de klantenservice van 1piece gemaild en als reactie zeiden ze dat ze zouden proberen voor het nieuwe jaar te leveren maar konden dat niet garanderen. nu 29 jan weer gemaild,maar geen reactie. nog maar een keer mailen Het bedrijf neemt duidelijk geen moeite om klanten op een juiste manier te woord te staan. Op diverse sites gezien dat dit de handelswijze is van 1piece.nl . Ik zal iedereen dus dringend aanraden om geen producten te bestellen bij 1piece.nl .wat een slechte klantenservice.maar ook groupon zou hier wat aan moeten doen, die heb ik ook gebeld en komen met het zelfde antwoord als 1-Piece. Hoeveel mensen hebben hier hun geld aan uitgegeven en worden op deze manier behandeld? SCHANDE

Ik wil mijn geld terug want heb inmiddels begrepen dat de kwaliteit, als je je bestelling wel ontvangt ook belabberd is.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 1Piece.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 1Piece.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door klachtenregen