Klacht: geen folders ontvangen

MARIAN EDENS-LENS op 17 november 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de 5 keer op rij meld ik hierbij dat ik wederom in week 46 geen folders heb ontvangen. Elke week krijg ik bericht dat de klacht is opgelost, maar dat is dus niet waar.

Gewenste Oplossing:

hervatting van de bezorging van de folders

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 17 november 2022 om 11:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Edens-Lens,

Spijtig om te horen dat na een langere periode de bezorging op uw adres nog niet is hersteld.

We betreuren het dat onze acties nog niet tot het gewenste resultaat hebben geleid.

We zullen uw melding met hoge urgentie doorzetten naar de regiomanager, we doen ons best om uw melding zo spoedig mogelijk op te lossen.

Nogmaals excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Afdeling kwaliteitsbeheer

Alle klachten die gemeld zijn door MARIAN EDENS-LENS