Klacht: Geen folders ontvangen

Ruchtie op 14 september 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ls
Vorige week gemeld dat geen folders heb ontvangen en ook de buren niet. Schets mijn verbazing
De buren wel folders en ik niet.ra ra hoe kan dit??
Mijn adres curiestrrat 47 7316LL apeldoorn. De buren zijn nr 49.
Graag aandacht hiervoor. Gr i. Ruchtie

Gewenste Oplossing:

Graag bezorging van de folders

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 16 september 2021 om 11:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Ruchtie,

Wij betreuren het dat de bezorging op uw adres niet goed verloopt en hebben daarom uw melding in behandeling genomen:

• De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.
• Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.
• Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal: https://www.spotta.nl/klantenservice (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Excuses voor het ongemak en een fijne dag!

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ruchtie