Klacht: geen folders ontvangen

op 07 juli 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 2 weken krijgen wij weer eens geen folders.
Deze zijn zo wie zo altijd al te laat bezorgt geworden,ze komen normaal op woensdag binnen.

Gewenste Oplossing:

Dat de folders op tijd in de bus liggen in de toekomst

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 08 juli 2021 om 10:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Cremers,

Spijtig om te moeten vernemen dat de folder bezorging niet naar behoren verloopt.

De melding is in behandeling genomen door onze bezorg afdeling. Wij hebben uw klachtmelding bij onze bezorger onder de aandacht gebracht met de mededeling dat er correct bezorgd dient te worden.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Afdeling kwaliteit Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door pascal cremers