Klacht: geen folders ontvangen

op 28 juni 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gedurende meerdere weken weer geen folders ontvangen.
Na vorige klacht is het een aantal weken goed gegaan. NU WEER NIET!

Gewenste Oplossing:

Wekelijks folders ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 28 juni 2021 om 16:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Rijpstra,

Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed verloopt. Het was de bedoeling dat u het folderpakket thuis had moeten ontvangen. Daarom hebben wij de melding opnieuw in behandeling genomen. Vanzelfsprekend zullen wij ons uiterste best doen om de bezorging zo snel mogelijk te herstellen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Afdeling kwaliteit Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Rijpstra