Klacht: geen folders ontvangen

op 26 mei 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

al een paar weken geen folders meer ontvangen

Gewenste Oplossing:

wij doen alles van uit de folders. Wij zouden graag zo spoedig mogelijk
weer folders ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 27 mei 2021 om 09:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Konijnenberg,

Wij betreuren het dat de bezorging op uw adres niet goed verloopt en hebben daarom uw melding in behandeling genomen:

· De melding wordt doorgeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.

· Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.

Excuses voor het ongema.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Kwaliteitsbeheer

Alle klachten die gemeld zijn door w.konijnenberg