Klacht: geen folders ontvangen.

op 25 mei 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

deze week weer geen folders ontvangen.dit is niet de eerste keer

Gewenste Oplossing:

als folders correct bezorgd worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 26 mei 2021 om 10:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Verhoeven, Bedankt voor uw melding waarin u aangeeft geen folders te hebben ontvangen. Wij hebben uw melding doorgezet naar de afdeling bezorgen. Uw klacht zal worden besproken met de bezorger. De bezorger zal erop worden geattendeerd de folders te bezorgen zoals het hoort. Excuses voor het ongemak en een fijne dag! Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer.

Alle klachten die gemeld zijn door marion verhoeven