Klacht: Geen folders hele flat

B.E Galkus op 10 november 2022 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,
Dit is de zoveelste keer dat ik moet melden dat onze hele flat geen folders ontvangen heeft.
Één week of twee weken gaat het goed en dan krijgen we ze niet meer?
Hoe vaak moet ik dit melden????

Gewenste Oplossing:

Dat we elke week gewoon folders ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

1 jaar geleden - Geachte B.E. Galkus, Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres. Graag ontvangen wij uw huisnummer, zodat wij uw melding op de juiste manier kunnen verwerken. Uw gegevens kunt u het gemakkelijkst versturen, door het beantwoorden van deze mail. Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Mail gerust of neem contact op via https://www.spotta.nl/klantenservice Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 16 november 2022 om 08:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Galkus,

Na onze uitvraag naar uw volledige woonadres hebben wij helaas niets meer vernomen. Bij deze wordt de melding afgesloten.

Nog een fijne dag gewenst.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Kwaliteitsbeheer

B.E Galkus

Heeft op 16 november 2022 om 09:02 geantwoord

Hallo,
Ik krijg nog steeds geen folders, niemand in onze flat.
Dus de klacht is nog steeds niet opgelost!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door B.E Galkus