Klacht: Geen folders gekregen

Roneve op 28 augustus 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wederom voor de tweede keer achter elkaar geen folders ontvangen. Aanbiedingen gaan in de folders in vanaf smaandags , naar we krijgen dinsdags in de avond pas het folders pakket ( als we tenminste 1 pakket krijgen). Ik denk dat dit vanaf januari al de 12e keer is dat we geen folders krijgen. Hoop dat het nu een keer structureel opgelost wordt.

M.vr.gr.
Ronald

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon wekelijks het folderpakker en niet pas dinsdagavond

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 30 augustus 2021 om 08:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Mastebroek,

Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres.

Graag ontvangen wij uw volledige woonadres (1234AB,5), zodat wij uw melding op de juiste manier kunnen verwerken. Uw gegevens kunt u het gemakkelijkst versturen, door het beantwoorden van deze mail.

Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Mail gerust of neem contact op via https://www.spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Kwaliteit.

Roneve

Heeft op 08 september 2021 om 07:31 geantwoord

En deze week weer geen folders in de straat. Ik neem aan dat u er nu wat aan gedaan word
Ik zie graag vandaag de folders tegemoet.
Groet.
Ronald mastebroek
Jacob van ruisdaellaan 3
7944 cr meppel

Alle klachten die gemeld zijn door Roneve