Klacht: geen folders

nietkrijgen op 05 april 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

sinds jaar begin geen folders welk door spotta bezorgd moeten worden ontvangen. bij toeval wel de week voor pasen 1 keer wel. zal wel met deze 2 dagen te maken hebben want deze week wederom niets ontvangen

Gewenste Oplossing:

dat het pakket met de folders door spotta weer wekelijks bezorgt wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 06 april 2018 om 11:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer mevrouw

Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen dit wederom met onze bezorger bespreken.

Met vriendelijke groet, Marieke Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door