Klacht: geen folders

op 19 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds er een nieuwe poztbezorger voor de zaterdag bij post nl werkt, ontvangen wij geen folders van AF en POIESZ meer.
Dit geldt voor de hele wijk Waterland te Stadskanaal

Ook de normale post wordt constant verkeerd bezorgd

Gewenste Oplossing:

Als ik weer alles ontvang, wat deze jongen moet bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Kuipers, Bedankt voor het plaatsen van een reactie op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u sinds enige tijd geen folders meer van ons ontvangt. Hierover het volgende. Ten eerste onze excuses voor al het ervaren ongemak. Sinds wanneer speelt dit probleem zich af? En heeft u ook een versie van een huis-aan-huis-sticker geplakt? Worden de folders op een later tijdstip alsnog bezorgd? Tevens heeft u aan dat de post verkeerd bezorgd wordt. Ontvangt u poststukken die onterecht op uw adres bezorgd worden, zo ja; op welk adres had dit bezorgd moeten worden en staat dit ook op het poststuk vermeld? Heeft u deze briefpost alsnog zelf correct bezorgd of in een oranje brievenbus gepost? Of betreft dit post dat voor u bedoelt is bij de buren is bezorgd, zo ja; op welk adres is dit bezorgd en heeft u het alsnog ontvangen? In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, Sandra PostNL

Reactie van de melder van de klacht abcdefg12345

4 maanden geleden - De reklame ontvang ik al zeker 5 weken niet meer en heb geen JA/NEE of NEE/NEE sticker op mijn brievenbus!! Ook worden de folders niet op een later tijdstip bezorgd. De poststukken die verkeerd zijn bezorgd moeten naar Stuurboord 3, aan de overzijde van de straat. En ja, die heb ik naar dat adres gebracht. En de goede naam en het adres van de overburen stond correct vermeld op deze poststukken. Het gaat om 4 foute bezorgingen, waarvan zelfs 3 in een zelfde bezorging!!! Ik weet natuurlijk niet of er van mij ook post is bezorgd op een foutief adres.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 februari 2018 om 12:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Kuipers,

Hartelijk dank voor uw reactie en aanvullende informatie. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de bezorging op uw adres zo moeizaam verloopt en kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Allereerst mijn oprechte excuses voor deze gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb uw melding doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling zodat hij of zij dit zal bespreken met de betrokken medewerker(s). De melding wordt op de bezorgafdeling besproken en behandeld, u krijgt hier verder zelf geen persoonlijk bericht meer over. Ik ga er vanuit dat de postbezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Nogmaals vriendelijk bedankt voor het doorgeven van uw melding en mijn excuses voor de ondervonden overlast.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door abcdefg12345