Klacht: Geen folders

Mijdema op 03 december 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Ik meld al weken dat ik geen reklamefolders krijg en daar hoor ik niets over
Bel je het nummer op de site 0888682200 krijg je te horen dit nummer is niet in gebruik
Ik wil mijn folders invade brievenbus

Ik wil de folders in mijn brievenbus

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Geachte heer Mijdema, Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres. Graag ontvangen wij uw volledige woonadres (1234AB,5), zodat wij uw melding op de juiste manier kunnen verwerken. Uw gegevens kunt u het gemakkelijkst versturen, door het beantwoorden van deze mail. Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Mail gerust of neem contact op via https://www.spotta.nl/klantenservice. Telefonisch zijn wij bereikbaar op 088-8424224 Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteit

Reactie van de melder van de klacht Mijdema

1 maand geleden - Mijn adres Molenbeek 118 5932sl tegelen 0620892179 [email protected]

Spotta

Heeft op 06 december 2021 om 14:02 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Jammer op te vernemen dat de bezorging tot op heden niet goed gaat. Om die reden hebben wij uw melding opnieuw onder de aandacht gebracht bij de regio manager.

De bezorg afdeling pakt het verder op en heeft haar volledige aandacht op de bezorging in uw wijk. Zij hebben de bezorger gewaarschuwd. Mocht deze klacht zicht toch herhalen dan zullen zij andere maatregelen treffen.

Onze oprechte excuses en een fijne dag gewenst.

Afdeling Kwaliteitsbeheer

Mijdema

Heeft op 06 december 2021 om 15:09 geantwoord

Heb nog niets gezien van de folders
Aanbiedingen gaan op maandag in het is nu maandag en 15.09 en nog niets gehad

Alle klachten die gemeld zijn door Mijdema