Klacht: Geen folders

Ingrid Dirkx-Francot op 22 september 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al maanden ontvangen we geen reclame folders via Spotta meer. Elke week vul ik trouw de enquête in maar er veranderd niets. Ik vul woensdag EN donderdag de enquête in want ik zou niets hebben ingevuld….??
Wanneer krijgen wij weer folders…..!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Wekelijks alle reclamefolders op de mat. En een reactie van Spotta waarom er niets gedaan wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 22 september 2021 om 10:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Dirkx Francot,

Spijtig om te horen dat na een langere periode de bezorging op uw adres nog niet is hersteld.

We betreuren het dat onze acties nog niet tot het gewenste resultaat hebben geleid.

 We zullen uw melding met hoge urgentie doorzetten naar de regiomanager, we doen ons best om uw melding zo spoedig mogelijk op te lossen.

 Nogmaals excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Alle klachten die gemeld zijn door Ingrid Dirkx-Francot