Klacht: geen folderpakket ontvangen

op 15 juli 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben al 3 weken op rij geen folderpakket ontvangen. Heb hier ook geen tegenbericht op ontvangen. En er is nog steeds niks met deze klacht gedaan.

Gewenste Oplossing:

Wanneer er contact met mij wordt opgenomem en ik de folderpakketten weer ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 15 juli 2021 om 11:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Krause,

Spijtig om te moeten vernemen dat u onze reclamefolders niet ontvangt. Wij hebben de melding doorgezet naar de afdeling bezorgen, met het verzoek dit zo snel mogelijk op te lossen. Zij gaan in gesprek met de bezorger en zullen hem/haar vragen extra goed op te letten in deze straat.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Afdeling kwaliteit Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Astrid Krause