Klacht: geen folderbezorging

D. van der Heiden op 16 september 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij krijgen helaas sinds 2 weken geen folders meer bezorgd.
Daarvoor werden ze ook nog eens te laat bezorgd!

Gewenste Oplossing:

Als nog bezorging en ook nog op tijd, niet halverwege de lopende week!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 17 september 2021 om 10:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw van der Heiden,

Wij vinden het vervelend om te moeten vernemen dat de bezorging op uw adres niet goed gaat. De melding is doorgezet naar de bezorg coördinator en diegene zal deze melding oppakken met de bezorger van uw wijk.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Afdeling kwaliteitsbeheer

Alle klachten die gemeld zijn door D. van der Heiden