Klacht: geen folder van AH ontvangen

op 10 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Van den Bos, Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u geen AH folder heeft ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u uw folders niet ontvangt. Ik wil hier graag een melding voor aanmaken. Daarvoor heb ik nog wat info van u nodig. - Heeft u een nee nee sticker op uw brievenbus? - Heeft u de andere folders wel ontvangen? - Vanaf wanneer ontvangt u de AH folder niet meer? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 10 september 2018 om 11:20 geantwoord

Geachte heer Van den Bos,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door r.r van den bos