Klacht: Geen favoriete tv-zenders instelbaar, dus lekker zoeken…

op 19 februari 2020 over Caiway in de categorie Alles-in-1

In tegenstelling tot wat er in de Caiway handleiding Interactieve TV staat is het niet mogelijk om een favorietenlijst samen te stellen en moet je dus elke keer zoeken in een eindeloos lange lijst van tv zenders. Volgens de klantenservice van Caiway komt dit door een tekortkoming in de software van het aansluitkastje (zwart kastje, van het merk amino). Het advies van Caiway Klantenservice is om je favorietenlijst op papier te zetten en zo te zappen.
Wij zijn net overgegaan op glasvezel en interactieve TV en gaan nu onze favorietenlijst op papier zetten…

Wij zijn tevreden wanneer het mogelijk is om een favorietenlijst samen te stellen voor de Interactieve TV van Caiway, zoals in de handleiding beschreven.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

7 maanden geleden - Beste heer Prins,Het is inderdaad vooralsnog niet mogelijk om met uw huidige ontvanger gebruik te maken van een favorietenlijst. Op onze website staan twee handleidingen voor interactieve tv, een van de handleidingen is voor pakketten van voor 6 mei, de andere voor pakketten van na 6 mei. In uw geval maakt u dus gebruik van het nieuwe interactieve tv platform en kunt u de handleiding van na 6 mei raadplegen. Deze is hier te vinden en hierin vermelden we dan ook niet dat het mogelijk is om een favorietenlijst in te stellen: https:www.caiway.nlklantenservicehandleidingenalles-1-glasEen update waarin de functie voor een favorietenlijst ook op deze ontvanger wordt geïntroduceerd, wordt naar verwachting binnen enkele maanden uitgerold.Ik hoop u hiermee tot dusver naar tevredenheid te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Brian Caiway Webcare Team

Bericht van Caiway

4 maanden geleden - Geachte heer Prins,Intussen is de één van de eerste updates voor de interactieve tv ontvanger live gegaan vorige week. Hierbij is de mogelijkheid tot het instellen van een favorietenlijst toegevoegd. Kunt u nagaan of deze ook bij u werkt?Met vriendelijke groet,Jeanine Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht Martien Prins

4 maanden geleden - Ja, dat hebben we al ontdekt en werkt, bedankt voor de terugkoppeling ! De favorietenlijst bevat nog wel een ongemak: het lijkt er op dat de favorietenlijst elke keer opnieuw moet worden gekozen wanneer er van kanaal moet worden gewisseld.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 11 mei 2020 om 14:29 geantwoord

Geachte heer Prins,

Fijn om te horen dat deze functie ook bij u werkt. Het telkens opnieuw moeten kiezen van de favorietenlijst lijkt me niet helemaal de bedoeling, ik vermoed dat dit een bug is en heb dit uitgezet bij de desbetreffende afdeling.

Ik zal uw klacht verder afsluiten en wens u nog een fijne dag toe!

Brian
Caiway Webcare Team

Heeft op 11 mei 2020 om 21:58 geantwoord

Er is wel gewerkt aan het kunnen samenstellen van een favorietenlijst, maar ik moet elke keer opnieuw mijn favorietenlijst instellen. Heel irritant!

Alle klachten die gemeld zijn door Martien Prins