Klacht: Geen enkele reactie op klachten!

op 17 februari 2018 over Uipkes Houten Vloeren in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze vloer is 4 weken geleden gelegd en direct de dag erna aangegeven dat er op diverse stukken kleurverschillen zitten. Lijkt erop of er gewoon een gedeelte van de vloer niet is behandeld. Na meerdere emails, zonder reactie, lijkt het erop dat Uipkes alleen reageert op het moment dat ze wat kunnen verkopen en zodra er problemen zijn hoor je ze niet meer!

Gewenste Oplossing:

Op het moment dat het kleurverschil goed behandeld is en er nu eindelijk eens een reactie komt van Uipkes Vloeren!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uipkes Houten Vloeren

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uipkes Houten Vloeren nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Slechte service Uipkes