Klacht: geen enkele opvolging van de klacht, geen communicatie, geen enkele reactie hoe dan ook.

De mengkraan van de wsastafel komt tegen de spiegel en veroorzaakt daar beschadiging. De wastafelspiegel verweert nu al na 1 jaar installatie. Van de badmengkraan zit de temperatuurvergrendeling los en “popt” er dus steeds uit, dit is ronduit gevaarlijk. De kraan van de c.v.-radiator gaat aan met een grote knal. Volgens de monteur moet deze (nieuwe) kraan vervangen worden vanwege het onherstelbaar defect. Er is een fout gemaakt bij het meten van de hoeveelheid benodigde tegels en dus is er een restpartiuj die groter is dan de hoeveelheid gebruikte tegels.Deze klachten zijn telefonisch en schriftelijk meerdere keren gemeld. ER IS GEEN ENKELE REACTIE dan alleen bij de eerste keer telefonisch melden. De naam van de beantwoorder is bekend.

Aandacht voor de klacht en uiteraard levering van deugdelijk materiaal waarvoor tenslotte niet weinig is betaald.
Dus eigenlijk alleen maar dat men levert en uitvoert waarvoor is betaald.
IK BEN NU ZOVER DAT IK DE RECHTSBIJSTAND ER ACHTER AAN ZAL LATEN GAAN! DAT ZAL DE JUISTE (ANTI)-RECLAME OPLEVEREN.

Alle klachten die gemeld zijn door indeaapgelogeerdebrugmanklant