Klacht: geen email ontvangen tot op heden

op 16 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heb gisteren een pakje van HM geretourneerd bij de Daily Shop Hoytema te Den Haag. Zou een email ontvangen als bewijs. Tot op heden niets ontvangen, bij navraag zei men, wij kunnen hier niets aan doen, heel vreemd. Ik heb nu nul bewijs. De man scande het verzendlabel, vertrouwde erop dat het voldoende was, omdat het de keer daarvoor wel klopte.

Als ik de mail ontvang, zodat ik een bewijs heb, dat ik mijn pakketje heb geretourneerd.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 16 mei 2020 om 12:28 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht!
Wat vervelend om te horen dat u het verzendbewijs niet per e-mail heeft ontvangen. Heeft u al tussen uw ongewenste e-mail gekeken? Ik kan het bewijs helaas niet nasturen. Een retour is sowieso niet verder te volgen dan het sorteercentrum en kan er uiterlijk 10 werkdagen over doen.

Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
Danique
DHL Parcel Webcare

Heeft op 16 mei 2020 om 14:13 geantwoord

Hallo Danique,
Heel raar, ik geef een pakje af en heb, zoals ik eerder schreef, geen bewijs. Neen zit niet tussen de spam. Kan je mij vertellen, als het label gescand wordt en gekoppeld is aan mijn email adres, waarom heb ik dan GEEN mail ontvangen?? Wie is de schuldige?
Gr. A. Klawer

Alle klachten die gemeld zijn door 48Nietje