Klacht: geen email adres beschikbaar

op 19 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Je moet bellen en kosten maken (45ct/per gesprek). Geen email adres beschikbaar. Dat zie ik niet als ‘klantenservice’ ook zoals op dit moment de brievenbussen worden geplaatst. Totaal niet over na gedacht en totaal geen juiste informatie. 14 minuten lopen…..echter ook een kwartier met de auto omdat je er niet rechtstreeks naar toe kunt. PostNL krijgt van mij in ieder geval een vette onvoldoende!

Gewenste Oplossing:

email beschikbaar maken en luisteren naar de klanten (dat zijn wij namelijk met z'n allen) KLANTEN! Wij geven jullie bestaansrecht!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 juni 2017 om 13:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Vlemmix,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat er brievenbussen worden geplaatst maar dan die niet dicht bij uw woning in de buurt zitten. Ik begrijp ook dat u het lastig vindt om met ons in contact te komen.

Ik heb voor u gekeken naar uw adres en ik zie dat er een brievenbus op 400 meter afstand van uw woning zit. We garanderen dat er in dichtbevolkte gebieden minimaal binnen een straal van 500 meter een brievenbus staat, dit is hier het geval.

U kunt op verschillende manier in contact komen met ons. Dat kan telefonisch, via het contact formulier, chat, Facebook, Twitter, klacht.nl en klachtenkompas.nl. Dit zijn alle kanalen om met ons in contact te komen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door CVlem