Klacht: Geen eerlijke regeling mogelijk geweest

op 26 juni 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is te gek voor woorden. Ik heb een openstaand bedrag staan bij Tmobile vanwege het niet op tijd betalen van mijn rekeningen. Ik begrijp dat ik deze moet betalen. Nu heeft webcasso een dagvaarding in de brievenbus geseponeerd met allerlei bewijsstukken. Maar wat schetst mijn verbazing? De aanvraag voor een betalingsregeling bij direct pay (incassobureau) is niet bijgevoegd en tevens heeft direct pay 3 weken later eens gereageerd dat er geen betalingsregeling mogelijk was omdat dit dossier al was overgedragen aan Webcasso. Mooi verhaal. Maar ik heb nu nooit de kans gekregen om dit in termijnen te kunnen aflossen wat voor mij momenteel echt de enige mogelijkheid is gezien mijn financiële situatie.

Gewenste Oplossing:

Om alsnog een regeling te treffen om dit bedrag in 10 of 12 termijnen te kunnen voldoen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 03 juli 2017 om 10:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Natasjaaatjuh