Klacht: geen een box wat het doet

op 30 november 2016 over Dit is TV in de categorie Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hebben vorig jaar rond maart een ditistvbox gekocht en hebben daar
90 euro voor betaald.
we hebben er tot op heden geen plezier van want hij is al 5 keer omgeruild voor een andere en nog steeds doet hij het niet. we hebben er alles aan gedaan wat mogenlijk was ook via de helpdesk van dit is tv. ik heb al meerdere keren aan gegeven voor een nieuwe maar ze reageren gewoon niet. op 4 november kreeg ik een reactie van dit is tv dat ze een oplossing hadden gevonden voor ons. wij konden als wij 79 euro betalen, een nieuwe en war modernere box krijgen. wij gaan daar niet mee accoord en heb dat ook tegen dit is tv gezegt. wij hebben er 90 euro voor betaald, en naar 5 omruilingen hebben wij nog steeds geen box wat het doet. groetjes john.

Gewenste Oplossing:

wij zijn pas tevreden, als wij of een complete ditistv box krijgen die het wel doet, of wat ik ook al voor geslagen, de 90 euro terug.
maar dat kon niet want de terug betalingstermijn was al overschreden zeggen zei maar dat komt omdat ditistv ons zo lang aan het lijntje heeft gehouden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dit is TV

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dit is TV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bonnie01