Klacht: Geen echte handtekening.

op 28 februari 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Liebregts, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het heel kwalijk om te vernemen dat de bezorger u niet heeft laten tekenen voor deze zendingen, maar dit zelf heeft gedaan. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Hier wil ik graag een klacht voor opmaken. Zou u de barcodes van deze pakketten hiervoor nog door willen geven? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Bobenjanneke

1 jaar geleden - Hallo De barcodes zijn: 3sangt563054790 3skaag220678145 Bedankt voor de reactie Groeten Janneke

Heeft op 28 februari 2017 om 12:02 geantwoord

Geachte mevrouw Liebregts,

Dank u wel voor de track en trace codes. Deze heb ik voor u bekeken en ik zie dat er inderdaad voor de zending getekend had moeten worden. Daarom heb ik een klacht voor u aangemaakt. De bezorger zal hierop worden aangesproken door zijn teamleider. Dit zal de teamleider voor de rest afhandelen en daarom zul je hier geen bericht meer van ontvangen.

Ik hoop dat het niet nogmaals voor komt en dat er na behoren pakketten wordt bezorgd.

Alle klachten die gemeld zijn door Bobenjanneke