Klacht: Geen e-mail van postnl gekregen

op 01 juni 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een e-mail gestuurd naar [email protected] met de informatie die zij nodig hebben voor mijn pakketje zodat ik die binnenkrijg heb het 3 dagen geleden gestuurd en nog steeds geen reactie

Track And Trace: LZ808471930CN

Als ik mijn pakketje ontvang

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 01 juni 2021 om 12:25 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw pakket uit het buitenland nog niet afgeleverd is terwijl u alle benodigde informatie verstuurd heeft. Ik kan me voorstellen dat u wilt weten waar het pakket zich bevindt en wanneer u hem zult ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Op dit moment is het erg druk. Helaas kan dit betekenen dat uw zending later bezorgd wordt dan u van ons gewend bent. Aan de hand van de door u meegestuurde informatie heb ik gezocht in ons Track en Trace systeem en heb ik gezien dat de zending op 29 mei 2021 bij u afgeleverd is. Ik vertrouw erop dat u de zending in uw bezit heeft. Mijn excuses voor de ontstane overlast en vertraging.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Marouan Haffari