Klacht: geen duidelijke tijdaaanduiding van bezorging

op 24 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakje besteld. Nu is dat vrij belangrijk dat ik die vandaag heb. Post nl geeft aan dat ie vanaf 8.30 tot 22.00 bezorgd kan worden. Ik zit de hele dag al thuis. Probeerde jlantenservice te bellen maar is heel erg druk, kreeg ik te horen. slechte service.

Gewenste Oplossing:

als ze een dyidelijk tijdsvak aan gaan geven. Of het real life tracken van het pakje.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 24 juli 2017 om 15:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Legendal,

Uit uw bericht begrijp ik dat er geen specifiek tijdvak weergegeven werd voor uw pakket, waarvoor mijn excuses. Het tijdvak wordt gebaseerd op eerdere leveringen in uw postcodegebied, als hier onvoldoende informatie over bekend is dan kan het tijdvak op dat moment niet verder gespecificeerd worden. Indien dit het geval is, worden de algemene bezorgtijden aangegeven.

Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door ronny187haop