Klacht: Geen dienstverlening

op 03 november 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ruim 2,5 week geleden hebben wij het alles in 1 basispakket van Tele2 geleverd gekregen. Internet en tv heeft het 2 dagen gedaan. Daarna hadden we geen ontvangst meer. We hebben nu ongeveer 30 euro er doorheen gebeld naar de klantenservice (met de mobiel, want onze vaste telefoon doet het niet dankzij Tele2) en pas gisteren (na 2,5 week dus) kregen we te horen dat er een kabelbreuk was en dat ze niet wisten hoe lang het zou gaan duren voor dit opgelost was. Dit was namelijk de schuld van KPN, konden zij niks aan doen. Mijn grootste ergernis, naast geen tv, telefoon en internet hebben, is dat we op geen enkele manier op de hoogte gehouden worden over de status van dit probleem en dat we ondertussen vrolijk doorbetalen. Ons werd gister verteld dat de call center medewerker die we aan de lijn hadden zijn best ging doen om de technische dienst op de hoogte te stellen van het probleem…Hij kon ons echter niks beloven. Dit vond ik echt ongelooflijk.

Vergoeding van gemaakte belkosten en abonnementsgeld dat we voor niks hebben betaald.
Verder moet Tele2 mij als klant pro-actief gaan informeren over de problemen die we hebben.(Dus dat we niet 4 keer per week moeten bellen voor een beetje informatie). Problemen kunnen zich altijd voor doen, het gaat er ook om hoe een bedrijf met z'n klanten omgaat in zo'n geval.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 03 november 2011 om 11:59 geantwoord

De storingsmelding van 19 oktober is nog in behandeling bij de klantenservice, er wordt alles aan gedaan om zo snel mogelijk een passende oplossing te bieden. Zoals aangegeven bij de klantenservice kan na de afhandeling van de storing gekeken worden naar een passende compensatie voor de storingsperiode. Voor meer informatie hierover kan de klant terecht bij de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html

Heeft op 04 november 2011 om 07:05 geantwoord

Dank voor deze reactie. Ik vind het erg fijn dat er gereageerd wordt via deze weg.
Waar ik nu alleen nog steeds mee zit is: wat is er aan de hand en wat zijn de vooruitzichten? Ik krijg een beetje het idee dat het lijkt alsof Tele2 het heel normaal vindt dat een klacht van 19 oktober (!) nog steeds in behandeling is.
De kern van mijn klacht is dat Tele2 geen openheid geeft over de aard en de duur van de klacht en met het antwoord dat ik nu heb ontvangen is dit helaas nog niet opgelost. Ik zou heel erg blij worden van meer openheid en verwacht dit eigenlijk nog steeds te krijgen.

Reactie van de melder van de klacht Weeniemelange

6 jaren geleden - Mijn klacht heeft nu de status opgelost, terwijl dit geenszins het geval is.

Alle klachten die gemeld zijn door Weeniemelange