Klacht: Geen coulance , waarom toch

op 27 juni 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Ik kreeg een dagvaarding wegens een openstaand bedrag. Vermoedelijk wat post gemist. Al begin ik hier ernstig aan te twijfelen.

Met de de heer J. Verstraten van webcasso heb ik contact gehad en verzocht om een regeling. Word direct afgewezen. Erg stug. Nul coulance. Ik snap dat niet zo, want het doel is dat ik betaal, en mij niet met extra kosten op te schepen indien het voorkomt. Maar dat zal ik vast mist hebben. Het incasso bureau dat eerder contact “zou” hebben gezocht is hetzelfde bedrijf als webcasso. Dit is ook uit de email headers te halen. Op deze manier houden ze dus alles onder 1 pet. En forceren wel extra kosten. Super slecht dit. (en blijbaar ben ik niet de enige die hier over denkt)

Wees aub coulant, biedt een aflossings termijn aan van 3 maanden. Jullie je geld, ik minder kopzorgen. I.p.v. mij op extra kosten te jagen. Dit lijkt inmiddels het uitgangs punt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht hzvn

1 maand geleden - Webcasso wil totaal niet mee werken aan een korte betalings regeling. De wil om betalen is er, word niet aan mee gewerkt. Tevens geven ze geen inzage in het dossier. Dit hebben ze blijkbaar niet compleet. Zeer vreemde club dit.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 28 juni 2017 om 16:28 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door hzvn