Klacht: geen correcte afhandeling klacht produkt

op 03 april 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pillen via internet besteld.Achteraf betalen.Ineens rekening van ze.Pillen werken niet en dit ook duidelijk bij bedrijf aangegeven.Na veel vaag mailverkeer en terugzending pillen is de rekening via incasso opgelopen .Incasso niet tijdelijk stop gezet tijdens mailverkeer.Nu dreigement via cib met juridische stappen.Ik wil niet betalen voor iets wat niet werkt en wat ik terug gestuurd heb en dan nog een bedrag wat aardig opgelopen is.

Gewenste Oplossing:

normaal net en duidelijk antwoord en kwijtschelding kosten daar produkt niet werkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 12 juli 2017 om 10:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Aletta,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode maar wij zien dat de order op volledig betaald staat in ons systeem.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Alle klachten die gemeld zijn door aletta157