Klacht: Geen contact Wehkamp Finance

op 21 september 2017 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Vanaf 7 September 2017 al bezig in contact te komen met Wehkamp Finance mbt een openstaande vordering.
Ik ben arbeidsongeschikt geworden en mis hierdoor veel inkomsten, hierdoor word het zeer moeilijk de openstaande vordering geheel te betalen.
Ik heb een hele brief geschreven en deze bijgevoegd via contactformulier.
Ik heb elke dag contact met Wehkamp en wordt steeds beloofd de Finance afdeling neemt contact met je op.
Ze pakken het na het weekend op, ze nemen spoedig contact met je op, tot de dag van vandaag 21 September 2017 nog niets vernomen.
Uiteindelijk word er verteld bel zelf maar naar Finance afdeling.
Waarom? Ik heb al zoveel contact proberen te zoeken en er is toch beloofd dat ze contact met mij opnemen?

Vind het niet kunnen dat je zo erg aan lijntje wordt gehouden want zo voelt het. We proberen netjes iets op te lossen.

Wanneer Finance afdeling mijn e-mail met brief beantwoord en hopelijk begrip tonen voor de situatie.

Update : Vandaag 22 September een e-mail ontvangen, en de vriendelijkheid straalde de e-mail uit... NOT!
Totaal geen vragen beantwoord die ik in de brief stel en begrip daarvoor, leek meer een e-mail met verwijten.
Onvoorstelbaar hoe je behandeld kan werken door Wehkamp Finance..
Hier ga ik verder mee.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 25 september 2017 om 10:30 geantwoord