Klacht: Geen contact / verkeerd advies

op 14 augustus 2017 over Microsoft in de categorie Software

Gebeld met nr 020-5001500.

Vrijdag de 11e augustus (na 45 minuten in de wacht) met medewerkster Alexandra Cociu contact gehad. Heeft mijn versie MSOffice Professional Plus opnieuw geïnstalleerd. We hadden de afspraak dat zij op maandag de 14e om 14.00 uur mij terug zou bellen of alles gelukt was.

Maandagochtend de 14e kreeg ik een (herinneringsmail) met de vraag of alles oké was. Ik heb deze mail beantwoord dat er nog steeds problemen waren en dat ik graag of om 10.30u of om 14.00u die dag contact wilde.

Maandagmiddag de 14e augustus om 14.18 uur zelf maar gebeld. Kreeg (al na paar minuten) medewerkster Berdien_B aan de lijn, die na een telefonisch gesprek van ongeveer 26 minuten aan de slag ging met mijn computer. Na herstart ging ze verder.
Na 2e of 3e herstart plotseling helemaal niets meer….geen chatscherm, geen mail, geen telefoontje…….
Terwijl zij bezig was ben ik constant achter mijn PC blijven zitten, om evt op de chat te reageren.

Zelf teruggebeld en 40 minuten in de wacht gestaan…… Toen door een (mannelijke) medewerker werd opgenomen werd nagenoeg direct hierna de verbinding verbroken!

Opnieuw zelf teruggebeld en kreeg na een korte wachttijd een engels sprekende medewerker aan de lijn. Die mij adviseerde na 18.00 uur terug te bellen, zodat ik dan een Nederlands-sprekende medewerker aan de lijn zou krijgen. Ik ging hiermee akkoord.

Op maandag de 14e augustus om 18.11 uur opnieuw met het nr gebeld: krijg ik bij optie 1 (ook mijn eerdere keuzes) plots te horen dat de zaak nu gesloten is…..!!!???

Vragen:
– Waarom ben ik door uw (volgens mij overigens capabele) medewerkster Alexandra niet teruggebeld zoals afgesproken?
– Waarom is er op mijn retourmail dat problemen nog steeds niet waren opgelost niet gereageerd?
– Wat heeft mw Berdien_B (door mij ook als capabel ingeschat) op mijn PC getracht of gedaan?
– Waarom is de sessie van mw Berdien_B plotseling afgebroken en is er geen contact meer met mij opgenomen hierover? (bv om uitleg te geven)
– Begrijpen uw medewerkers dat ik niet 40 minuten ‘in de wacht’ klaar zit met mijn vingers om op te nemen,, maar dat het opnemen mogelijk enkele seconden duurt EN waarom kunnen zij niet een tiental seconden méér geduld opbrengen wanneer ik de telefoon beantwoord …..!?
– Waarom wordt er (zowel op de 11e als op de 14e) een geschatte wachttijd van 6 tot 9 minuten aangegeven, terwijl het respectievelijk 45 en 40 minuten heeft geduurd, voordat de telefoon beantwoord werd? (Komt zelf niet in de buurt van de inschatting)
– Waarom wordt er door uw engels sprekende mannelijke medewerker geadviseerd om 18.00u terug te bellen, terwijl dan de lijnen gesloten blijken te zijn?

Vriendelijke groeten
Willem van Vliet

1e Wanneer mijn problemen ook daadwerkelijk opgelost worden (of uiteraard duidelijke uitleg waardoor/om het niet opgelost kan worden)
2e Wanneer er ook gedáán wordt wat er gezegd wordt
3e Wanneer ik feedback krijg over de actie ide op mijn computer is ondernomen.
4e Wanneer er geen 'valse' informatie verstrekt wordt
5e Wanneer de gegeven informatie over de wachttijd de reeele wachttijd benaderd

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Willem van Vliet