Klacht: geen contact mogelijk

op 06 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heermevrouw Dirkx, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk te vernemen dat uw zending nog niet is aangekomen. Excuus voor het ongemak, graag reageer ik op uw bericht: Mag ik u vragen waar u de informatie vandaan hebt dat deze zending op een postkantoor zou moeten zijn geleverd? Mijn scaninformatie geeft aan dat deze zending zich op uw adres zou moeten bevinden. In het geval dit niet zo is, wil ik u aanraden contact te leggen met de afzender - helaas is het van onze kant niet mogelijk onderzoek te doen naar een onverzekerde zending. Mogelijk kan de afzender hierin een passende oplossing bieden en bij ons terecht voor een klachtafhandeling. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 06 september 2018 om 10:13 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens enof aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Heeft op 06 september 2018 om 10:19 geantwoord

Feit blijft dat Postnl niet bereikbaar is, niet telefonisch, niet per mail. Daar wordt niets aan gedaan. Daarnaast maak ik steeds vaker voor dat post niet of verkeerd bezorgd wordt, of dat ik zonder reden post retour krijg, waarvoor zij dan wel de portokosten geïnd heeft. Als er dan na lang wachten in de chatbox een of andere 'agent' de verbinding opent, is dit altijd een of andere dame met Indiaas aandoende naam, die nergens verstand van heeft en het contact verbreekt als ze er geen zin meer in heeft, waarmee het contact verbroken wordt als Postnl vindt dat de tijd verstreken is. Geen antwoorden, geen oplossingen.
Walgelijk bedrijf, waarvan te hopen is dat het snel failliet is.

Alle klachten die gemeld zijn door postlichters