Mijn Klacht:
Helaas is er geen contact te krijgen met dit bedrijf. Ik heb volledig onterecht een incasso ontvangen van Intrum in opdracht van schoenenbedrijf Sarenza. Het opvallende is dat Sarenza 3 maanden eerder de items van betreffende bestelling zelf retour heeft bevestigd per e-mail en tevens de openstaande factuur bij Klarna heeft verwijderd. Ik heb zowel naar Sarenza als naar Intrum mijn bewijzen doorgestuurd, maar helaas komt er niet veel beweging in de zaak waar ik al sinds 8 januari mee bezig ben. Beide zijn onwijs moeilijk te bereiken en reageren bijna niet, of in ieder geval niet inhoudelijk, op mijn berichten. U kunt begrijpen dat ik weiger te betalen voor een artikel welke ik retour hebt gestuurd. Zeker gezien het feit dat de retour zelf is bevestigd door de opdrachtgever. Het betreft dossier 301114780
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag willen dat Intrum mijn zaak bekijkt inclusief de bewijsstukken die ik heb opgestuurd. Uiteraard wens ik ook dat zij de onterechte incasso verwijderen.
