Klacht: Geen contact

op 29 augustus 2016 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Naar aanleiding van een mail voor een betaling heb ik gereageerd via de mail over mijn situatie. Echter is er geen mail terug verzonden. Daarna heb ik contact opgezocht via de telefoon. De medewerker heeft mij niet kunnen helpen en een belverzoek gedaan. Echter heb ik na 2 weken geen telefoontje gekregeven van vestiging finance. Maar ik blijf wel mails ontvangen over dat ik een bedrag moet betalen.

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn wanneer er aan de afpsraken worden gehouden en meer ruimte gegeven wordt om mijn persoonlijke situatie te kunnen verhelderen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 13 september 2016 om 14:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Kartal1986