Klacht: geen connectie andere telefoon

op 07 oktober 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Sinds mijn vrouw is overgestapt van tele2 naar vodafone, kan ik haar niet meer bereiken. Ik zit nog wel bij tele2.
Sinds 8 september 2011 ben ik bezig om tele2 te bellen en het probleem op te lossen. Ze hebben toegezegd dat het hun probleem is en ze proberen het op te lossen. Ze zeggen daar steeds 8 dagen voor nodig te hebben. Dat is nu al 3 keer op rij gebeurd. Ik kan echter nog steeds niet bellen met mijn vrouw. het is vandaag 5 oktober 2011.

ik wil mijn vrouw kunnen bellen, dat is het belangrijkste. Desnoods met een nieuwe simkaart of telefoon. Verder zou ik compensatie voor alle minuten (x10 cent)die de klantenservice me heeft gekost, erg fijn vinden. Het gaat om 37 minuten in totaal tot nu toe. Het liefst zeg ik nu kostenloos mijn abbonement op omdat tele2 niet doet wat ze hebben beloofd en dus niet voldoen aan het contract.

Bericht van Tele2

6 jaren geleden - Beste niek hoitink, Wat vervelend dat er problemen zijn met het bereiken van het telefoonnummer van je vrouw. Het spijt me dat eerder nog geen passende oplossing geboden is. Ik ga uitzoeken wat ik voor je kan doen en kom hier z.s.m. op terug. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 27 oktober 2011 om 16:17 geantwoord

Er is contact opgenomen met de klant om uitleg te geven over problemen die ontstaan zijn met nummerbehoud.

Alle klachten die gemeld zijn door niek hoitink