Klacht: geen compromise mogelijk

op 07 juli 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Webcasso heeft ons een dagvaarding gestuurd voor 23 augustus omdat wij een keer te laat waren met betaling aan direct pay met beide bedrijven gebeld na anderhalf uur geprobeerd te bellen met Webcasso herhaaldelijk werd er opgehangen ook tijdens de gesprekken maar ben vol blijven houden is het niet mogelijk om iets te regelen met dit bedrijf heb zelf het telefoongesprek opgenomen waarin duidelijk hoorbaar is dat de medewerker zeer onbeschoft was het is helaas niet mogelijk om het openstaande bedrag in een keer te voldoen maar door de eventuele rechtszaak worden de kosten alleen maar hoger dus zouden wij graag zien datwij gewoon verder kunnen met de betalingsregeling dossiernummer 8708534

Gewenste Oplossing:

als we verder kunnen met de betalingsregeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 10 juli 2017 om 16:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 10 juli 2017 om 17:49 geantwoord

Omdat einddatum niet klopt moet in juni betalen terwijl het is juli is

Alle klachten die gemeld zijn door koksmes