Klacht: Geen compromis

op 03 mei 2017 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Ik zit al even in de ziektewet en heb een maatschappelijke werker die zogenaamd mijn schulden op orde zou brengen, door nalatigheid van hem ben ik de betalingsregeling met vesting finance niet na kunnen komen, ik kan het bedrag niet betalen en ook vooral omdat er elke keer rente op komt ik heb meerdere malen gevraagd of ze die rente kunnen laten vallen maar dan krijg ik op een onbeleefde manier een antwoord. Nu heb ik bij familie aangeklopt en ik heb gebeld en kheb gevraagd of ik het orginele bedrag dan kan betalen en dan hebben ze het binnen 2 weken maar ook dan krijg ik op een onbeleefde manier een antwoord, ik kan nog net rondkomen met mijn ziektewet en dan moet ik elke keer rente betalen dat ook voor mijn eten kan betalen daar ben ik het niet mee eens en de onbeleefdheid echt afschruwelijk.

Ik ben tevreden als ik het oorspronkelijke bedrag kan betalen of als het bedrag verlaagd kan worden

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vesting Finance nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 11 mei 2017 om 15:38 geantwoord