Klacht: Geen communicatie mogenlijk met de Koninklijke Gazelle.

op 05 september 2016 over Gazelle in de categorie Fietsmerken

Omdat ik jaren tot tevredenheid in bezit was van een Koninklijke Gazelle fiets , heb ik van de Koninklijke Gazelle een e-bike fiets gekocht
De fiets is goed maar alles wat met elektronica te maken heeft is wel wat mee gebeurd zelf de schroeven van de motor liepen er op een keer na een lange rit los.
Al deze fouten enz. heeft de dealer opgelost , maar nu ik heb een extra accu gold gekocht van € 455,00 deze geeft nu na goed te werken een fout melding aan van A4, de accu is volledig geladen maar er wordt ook aangegeven dat hij leeg is.
Weer naar de dealer maar deze kon mij niet helpen omdat zij een probleem hebben met de Koninklijke Gazelle over het vervangen van een kapotte uitlees kastje van de computer .
Toen heb ik geprobeerd om met de Koninklijke Gazelle in contact te komen eerst een mail gestuurd op 07-08-2016 waardoor alleen op werd gereageerd dat zij het druk hadden en mij na 7 dagen zouden berichten op 30-08-2016 heb ik als nog een mail gestuurd maar het lijkt wel of de Koninklijke Gazelle niet meer in zaken is er is geen bericht van de Koninklijke Gazelle meer geweest.
De vraag aan hun is heel simpel geweest wat ik moet doen met de accu die zo fout melding geeft.
Wat mij ook dwarst dat de Koninklijke Gazelle die goede producten maakte zo de slechte e-bike fietsen kan maken en dat je als klant geen contact met hun kan krijgen.
Het is ook zeer zuur dat mijn vrouw mij er steeds op wijst dat ik wel een zeer slechte fiets heb zij rijd dan ook op een Batavus fiets wel geen Koninklijke maar vele malen beter dan die van de Koninklijke Gazelle.
Met spanning wacht ik af hoe dit afloopt en of de Koninklijke Gazelle product fouten op een goede manier kan oplossen.

Dat het probleem van de accu opgelost is en dat met de Koninklijk Gazelle een normaal gecommuniceerd kan worden

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gazelle

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gazelle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door haasie