Klacht: Geen communicatie

op 24 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had een pakketje besteld en die is retour naar de afzender gestuurd omdat mijn adres “niet te vinden is”. Zonder enige communicatie (terwijl jullie mijn telefoonnummer hebben) is mijn pakket gewoon meegenomen.

Ik krijg over een aantal dagen weer een pakketje, mocht mijn adres "onvindbaar" zijn, kan de procedure gewoon gevolgd worden door mij gewoon te bellen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Joy, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp dat het teleurstellend is dat uw pakket retour afzender gestuurd wordt. Ik wil hier graag mijn excuses voor aanbieden. Zou u de 3S-code van dit eerste pakket mee willen sturen? Dan heb ik meer informatie om met u mee te kunnen kijken. De reden van retour wordt ook op het pakket zelf vermeld, ik neem aan dat u hier al contact over heeft gehad met de afzender? Hebt u het nieuwe pakket inmiddels wel ontvangen? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 26 september 2017 om 10:28 geantwoord

Geachte mevrouw Joy,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Alle klachten die gemeld zijn door Chrystaljoy