Klacht: geen communicatie

op 11 november 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb afslankpillen besteld bij puregarciniacambogia.nl
Ik mocht de pillen 14 dagen proberen en indien geen effect kosteloos terugsturen. Ik heb de pillen geprobeerd maar deze voldeden niet.
Nu een zoek actie hoe ik deze moet terugsturen.
Blijkt dat je een etiket moet bestellen van 6,95 hoezo kosteloos
Ik gebeld voor het etiket maar toen zeiden ze de 14 dagen zijn verstreken u krijgt geen etiket. Ik was het niet eens dus heb voorgesteld of de pillen terug of niets. Je hoort niets van dit bedrijf meer en AfterPay die voor dit bedrijf incasseert wil niet bemoeien. Enige tijd later krijg ik een brief dat AfterPay de vordering heeft doorverkocht aan een ander bedrijf genaamd direct pay. Kreeg van dit bedrijf een aankondiging rechtsmaatregelen. Ik reageer ook maar nergens meer op heb er al genoeg tijd aan besteedt.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden indien ik de pillen kosteloos kan terugsturen en hiermee de kous af is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 29 november 2016 om 09:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 29 november 2016 om 12:17 geantwoord

dit is geen oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door 1 Afval2016