Klacht: geen bus 377 richting Venlo om 13.37 u d.d. 20-12-2017

op 21 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmiddag stond ik met 2 andere vrouwen te wachten op de bus 377 Roermond-Venlo, die om 13.37 u in Kessel, bushaltenaam Baarskampstraat, zou aankomen.
Een van ons kreeg een melding, dat de bus 14 min. vertraging had opgelopen en ze kon via haar mobiel achterhalen, waar de bus was. Even later meldde ze, dat er nog meer minuten bij kwamen. Op een gegeven moment zag ze op haar mobiel, dat de bus in Neer was.
Om 14.07 u kwam uiteindelijk een bus, doch het was niet de bus, die oorspronkelijk om 13.37 u zou komen. Ik vroeg aan de buschauffeur of er onderweg iets was gebeurd, doch hij wist van niks en ik vertelde hem dat de bus van 13-37 u niet was gekomen. Heel klantbewust nam hij contact op met de centrale om te informeren, waarom de voorgaande bus niet was gekomen. De centralist meldde, dat de bus 377 van Roermond naar Venlo in Horn 20 min. vertraging had opgelopen en dat de buschauffeur had besloten om rechtstreeks via de Napoleonsbaan naar Venlo te gaan; dat betekende, dat hij de afslag naar Kessel-Eik en Kessel oversloeg.
M.a.w. hij had willens en wetens klanten in Kessel-Eik en Kessel letterlijk in de motregen laten staan. Zo ga je niet met klanten om( het is niet de eerste keer, dat ik me erger aan de buschauffeurs, planning van ritten inzetten van bussen) en daarom besloot ik eindelijk een klacht in te dienen. De datum was gisteren 20-12-2017

Gewenste Oplossing:

kost wat kost geen dorp of bushaltes meer overslaan bij vertraging.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 21 december 2017 om 10:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Monique,

Jeetje, dat is erg vervelend! Ik kan niet achterhalen of een chauffeur dit zelf heeft beslist of dat dit in overleg is gebeurd. Vervelend dat je zo lang in de regen hebt moeten staan. Ik heb je klacht doorgestuurd naar de regio zodat het daar besproken kan worden. Via onze website kan/mag je geld terugvragen voor een dagkaart -> https://www.arriva.nl/limburg/service-contact/niet-tevreden-geld-terug.htm

Groet,
^Jimmy
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door monique2a