Klacht: geen broogje ei bij het ontbijt van een euro

op 25 oktober 2011 over HEMA in de categorie Warenhuizen

GE achte heer mevr

Ik ga af een toe lekker bij de hema ontbijten voor 10 uur voor een euro
bij de hema altijd gezellig je krijgt een broodje ei en crosant of een broodje ei met spek en een crosant en een kop koffie ef thee vriendelijk mensen die je helpen

maar vorige week dinsdag ben ik met mijn kinderen die hadden herfst vakantie en we gingen met mijn kindjes er naar toe en er lach geen broodje ei alleen broodje ei met spek ik voeg aan de dames kan ik van u 2 broodjes ei krijgen en ze zij nee dat kan niet meet alleen broodje ei spek ik zei we eten geen varkens vlees dat kunnen we niet helpen het is van af het hoofd kantoor gekomen we kunnen niks doen .
maar dat is niet erlijk de andre mensen nemen wel een broodje spek ei en een crosant en wij dat er bij ons geen varkens vlees mag mag je alleen een crosant terwel het alleen voordelig is voor de hema spek kost toch ook geld
er zij heel veel mensen die het erg vinden maar somige kunnen niet op internet dat de ander het wel krijdt en andre niet dat vind nieman erlijk.

ik hoop dat u mij begrijpt het gaat ons niet om dat broodje ei maar om het pernsipe hoe je tegen een ander bent

ik hoop reactie te gemoet

met vriendelijk gr.

dat een broodje ei gewoon kan net als broodje spek

Alle klachten die gemeld zijn door saida71